Van idee in 2019 tot de grenzen over in 2023: de opgang van Proposaly
Begonnen tijdens een bedrijfsuitstap, nu al gelanceerd: dit is de steile opgang van Proposaly.
2023: launch en Go To Market
De Proposaly launch en Go To Market zijn een feit. Dit is de ultieme software waarmee ondernemingen hun leads van de meest professionele communicatie-ervaring verzekeren. Daarmee worden ze snel prospect en klant.
2022: .app
Het potentieel is ondertussen overduidelijk. Het besluit om er een product van te maken, valt snel. Terug naar de tekentafel, dus, en Proposaly.app wordt als SaaS geboren.
De eerste klant tekent: Eutraco NV. Die wil professioneel, snel en efficiënt offertes maken en die bezorgen aan prospecten met een duidelijk doel: de goedkeuringsratio moet omhoog.
2020 – 2021: van de baan met een concept naar de big four
Een proof of concept ziet het eerste levenslicht. Proposaly gaat de baan op, pitchen. Eén van de big four toont vrij snel interesse en stapt meteen in als eerste klant. Vanaf dan gaat het snel.
Het pakket wordt verder ontwikkeld, met ingebouwde teamwerking en bescherming van de corporate identity; implementatie van processen voor approval, uitrol van de mogelijkheid om content per divisie te laten verschillen, en functies waarmee teams efficiënt tot prima offertes kunnen komen.
2019: Proposaly wordt geboren
Tijdens een bedrijfsuitstap wordt Proposaly bedacht. Op een onbewaakt moment stelt iemand vast dat er geen degelijke offerte-software bestaat die alle noden covert. Dat wordt bevestigd door market research. Daarop volgt een proof of concept: meteen een hit.